۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۳۸۹۱
کارشناس مسائل فرهنگي:

اساس کار دولت آمريکا نقض حقوق بشري است

يک کارشناس فرهنگي گفت:آمريکا بزرگترين نقض کننده حقوق بشري است زيرا اساس کار اين دولت جنايتکار نسل کشي و قتل و عام کودکان بي گناه و مظلوم جهان است.
اساس کار دولت آمريکا نقض حقوق بشري است
به گزارش جهانبین نیوز، مهران همتي کارشناس مسائل فرهنگي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه ضمن گراميداشت روز حقوق بشر و کرامت انساني اظهار داشت:حقوق بشر نمونه اي از حقوق انساني است که هر انسان به خاطر انسان بودنش بايد از آن برخوردار باشد.

به گفته اين کارشناس فرهنگي امروز عصرترقي و پيشرفت جوامع انساني است که با عصر شيطان هاي بزرگ مصادف شده و اين شيطان‌هاي بزرگ با شعار حقوق بشر بزرگترين پايمال کنندگان حقوق بشريت هستند.

همتي با بيان اينکه آمريکا بزرگترين نقض کننده حقوق بشري است زيرا اساس کار اين دولت جنايتکار نسل کشي و قتل و عام کودکان بي گناه و مظلوم جهان است افزود: آمريکا امروز خود را پرچمدار حقوق بشر معرفي مي کند و اين همان آمريکائي است که جنايات هيروشيما و ناکازاکي و صدها جنايت ديگر را انجام داده است.

وي تصريح کرد: هر جا جنايتي انجام مي شود رد پاي آمريکا در آن ديده مي شود، ولي همين ها اداعاي حمايت ازحقوق بشر را دارند.

همتي از سکوت مجامع بين المللي در مقابل جنايات رژيم آل سعود عليه مردم يمن انتقادکرد و اظهارداشت:جنايات رژيم آل سعود از طرف ديده بان حقوق بشر به عنوان جنايت جنگي شناخته شده اما از طرف مجامع بين المللي و حتي سازمان کنفرانس اسلامي محکوم نمي شود که اين جاي سوال دارد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۷:۱۱

2 Jan 2020